sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Ajatuksia #2






(Scroll down for the English text)

Tällä hetkellä oon aika jännässä paikassa mun elämässä. Ei oo koulua, ei pääsykokeisiin lukemista, ei poikaystävää, ei töitä. Todella suuri osa mun elämän peruspilareista ovat kaatuneet viimeisen kahden kuukauden aikana. Vaikka tällainen elämäntilanne (joka kyllä kestää vain puolitoista kuukautta :D) on mulle aivan uusi ja tuntematon ja outo, se on tuonut mukanaan mahdollisuuden siihen, että oon voinut keskittyä itseeni, siihen mitä just haluan ja tarvitsen - mun hyvinvointiin. Voin käydä kaks kertaa päivässä salilla kuus kertaa viikossa, jos mä haluan. Voin kokata sellaista ruokaa, jonka valmistamiseen menee monta tuntia, ja jonka resepti on pidempi kuin laki sallii.
Tulevaisuus on pelottava ja ennalta-arvaamaton, mutta juuri tällä hetkellä mä voin ottaa sen mahdollisuutena uuteen seikkailuun, jossa pidän taas vähän parempaa huolta itsestäni kuin eilen.

***

I'm in kind of a strange place in my life right now. No school, no job, no boyfriend, no studying for entrance examinations, nothing. Just me, myself and I. Even though this period in my life lasts for only one and a half months it has had a great effect on me. Now for the first time in who knows how long I have time to concentrate on myself, to figure out what I really want and need. I have time to concentrate on my well-being. I can go to the gym twice a day, six times a week if I want, I can cook meals that take hours and hours to cook and I can just be, just be. Quite luring huh? ;)
The future is scary and unpredictable, but just right now I can take it as a chance to a new adventure, where I take better care of myself than I did yesterday.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti