torstai 23. huhtikuuta 2015

Esittelypostaus: Minä





 Haluaisin tehdä blogistani vähän enemmän itseni näköisen ja tavallaan henkilökohtaisemman, ei vaan reseptejä silloin tällöin. Siksipä ajattelin kirjottaa tänne tällaisen esittelypostauksen itsestäni, kuka täällä oikein kirjoittelee ja miksi. :)
Olen 19-vuotias (kesäkuussa 20! :D) pääkaupunkiseudulla asuva viime vuoden ylioppilas. Aloitan sairaanhoidon opinnot ensi syksynä ja nyt vietän välivuottani töitä tehden. Olen kiinnostunut ihmisten kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista sekä elämäntapojen vaikutuksesta terveyteen ja hyvinvointiin.
Harrastan nyrkkeilyä (työvuoroista riippuen) viisi kertaa kertaa viikossa, jonka lisäksi käyn salilla. Noudatan vähähiilihydraattista sekä -gluteenista ruokavaliota, enkä juurikaan syö maitotuotteita. Suon kuitenkin kerran viikossa itselleni huijauspäivän, jolloin saan hyvällä omallatunnolla syödä yhdellä aterialla jotain hyvää ;)
 



 
Tällä hetkellä tavoitteisiini kuuluu painonpudotus, kunnon kohotus sekä kiinteytyminen, sillä tarkoitus olisi päästä joku päivä vielä ottelemaan kehässä. Onneksi minulla on ihana tukiverkosto, valmentajat sekä maailman paras Pt jotka auttavat minua pääsemään tavoitteisiini.

So, this is me, jääthän seurailemaan ;)

Ihanaa viikonloppua!

xoxo

 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti